Friday, September 4, 2009

värske värv...

Sain hiljuti jälle noomida, et olen olnud nii laisk ja pole oma blogi üldse täiendanud, no eks ma üritan ennast jälle kokku võtta ja Teid oma tegemistega kurssi viia.

Nädal algas taas varaste külaskäiguga. Seekord langes nende saagiks, minu ilus väike sinine haamer, mõõdulint, peotäis kurve ja naelu ning märkenööri tolm. No kellelgi on ikka jube viitsimine meil kolamas käia, kuigi võtta pole enam midagi. Ma poleks üldse pahane kui nad ära viiksid vana eterniidi või näiteks vanad aknad, või prahi maja ümbert aga ei miskit. Aga, et nad käivad ja viivad minema isegi kõige väiksemad asjad, mis kokkuvõttes maksavad tegelikult päris palju, siis ajab ikka tigedaks küll. Mõtlesin, et kirjutan kirja ja jätan laua peale. See kõlaks umbes nii, et "Kallis varas! Tore, et said aega meie juurest läbi astuda, kahjuks võtta pole siit enam midagi, aga et sinu külaskäik liialt igavaks ei muutuks, otsustasime oma majaümbruse ära mineerida. Nii et kui peale tänast külaskäiku on sul mõlemad jalad alles, siis oled teretulnud tagasi. Terv, Peremees".

Nali naljaks aga kiiremas korras tuleb valveseadmed muretseda küll sinna, kuna hetkel koera võtmisest poleks väga kasu, ei tahaks teist ju üksi sinna maja peale jätta terveks päevaks. Aga no ühel päeval tuleb meile koer sinna kindlasti, ja nii suur kui võimalik :D kohe selline jääkaru mõõtu :P

Peale regulaarse politsei külastamise oleme natuke ikka ehitamisega ka tegelenud :) Veiko näiteks pani maja ostakelbad kinni ja katusele paigaldati viimased puuduolevad sentimeetrid harjaplekki :) Mina aga olen tegelenud värvimisega. Nimelt muutis värvi meie magamistoas olnud must plekkahi, mis nüüdsest on valge. Soovituseks teistele, kes kavatsevad ahju värvimise ette võtta - rulliga värvimine on poole kiirem ja lihtsam kui pintsliga :)

Vahepeal värvisin veel otsakelba voodriks minevaid laudu. Selle tegevuse käigus leidsin et vahepeal olen ikka täitsa rumal küll :P Nimelt värvisin ma ühe korra lauad ära Pinotexiga, ise imestasin et üldse ei jää seda tooni mis purgi peal kirjas oli. Ok värvisin siis järgmine päev teise korra ka üle, natuke hakkas juba tooni võtma. Ja kui purgi lõpp hakkas kätte jõudma, siis sain aru kah miks lauad värvi ei võtnud :D nimelt oli kogu värv endiselt purgi põhjas, ehk siis olin liiga halvasti läbi seganud. Aga no järgmine kord olen targem ja hea et mul 10l Pinotexi purk käes ei olnud :P

Ühel päeval lõpetasin ka Veiko alustatud vahelagesid, ehk siis panin talade peale lauad, mille peale kinnitatakse must lagi ning mis oleksid toeks kui kellelgi vaja seal tallata.

Nüüd ootame siis soojustajat, kes meie maja soojaks teeks, ja koppa kes hiigelkraavi kinni ajaks ning kogumispüti augu suuremaks kaevaks, kuna viimane on natuke sisse varisenud ja pooleldi vett täis :P

No comments:

Post a Comment