Wednesday, September 9, 2009

laed...

Viimastel päevadel on jälle nii palju juhtunud, et kõikide detalide meenutamisega tekib juba raskusi.

Nädalavahetusel näiteks panid Veiko ja Ivar kööki ja elutuppa laed ära. Nad mul ikka nii tublid poisid :) Nüüd ootan millal kips seina ka saab, siis saan natuke pahteldamist harjutada enne kui lae kallale lähen :P Aga seina ei saa kipsi enne panna kui elektrijuhtmed on veetud. Nii et nagu ikka üks asi sõltub teisest.

Mina olen vahepeal ikka neid laudu värvinud ja ahju värvinud - no nagu ikka.
Eile käisime varusime jälle natuke materjali juurde :P Nimelt on meil nüüd olemas vannitoa seinaplaadid ja kraanikauss. Iluplaadid vannituppa on veel puudu aga enda arust tulin päris heale mõttele mis sinna panna :P Kuna meil läheb tarvis plaate mõõtudega 20x30cm ja ideaalis peaks need ilusad ka olema, aga nagu teada meie poodidest harva saab ilusat keraamilist plaati normaalse hinnaga, siis meenus mulle võimalus teha oma fotoga keraamilist plaati ;) Nüüd hakkangi seda võimalust uurima ja katsun muuseas Veiksi ka nõusse rääkida :P

Eile oli taas vargahäire. Nimelt saime öösel kõne oma naabrilt, et mingid kahtlased tegelased sebivad ümber maja. Kimasime siis kohale, kõigepealt sõitsime niisama autoga majast mööda ja nägimegi patareilampide valgusvihke, siis Veiks jooksis autost välja ja maja juurde, mina aga ajasin Argo ja politsei kohale. Kahjuks kätte ei saanud me kedagi :( Oleks nii tahtnud juba sellele jamale ja hirmule lõpu panna aga ei läind õnneks. Aga no väike seiklus argipäeva öösse oli see küll :P

Päeval käib meil Jassu maja valvamas :) Hommikuti viin ta sinna ja õhtul tuleb meiega koju. No eks ta peab natuke iseseisvust ka harjutama ja see maal käimine tuleb ta figuurile ainult kasuks - ma loodan :P Täna näiteks avastasin, et kui ta istub siis ta tagumisi käppasid pole pekivoldi alt nähagi :P

Eks ma oma väikse õe käest saan jälle piki päid, et miks uusi pilte pole pannud üles aga ausõna panen siia pilte ka kui õhtul kodus meelde tuleb need fotokast välja võtta :)

No comments:

Post a Comment