Monday, September 21, 2009

pahteldamise esimene õppetund...



Nii aeg on jõudnud niikaugele, et olen saanud teha algust pahteldamise kooliga. Pahteldamine on iseenesest imelihtne, tuleb ainult jälgida mõningaid põhitõdesid :)

Esiteks, enne kui üldse pahteldama hakata tuleks helistada Indrekule ;) meie isiklikule pahteldamise spetsialistile, peale pooletunnist õpetlikku loengut niiskustõkkest ja kuusepuust peaksid kõik teoreetilised oskused omandatud olema ning jääb üle vaid praktiseerima hakata. Meie olime kavalad ja helistasime Indrekule juba varem ja juba hea mitu korda:P sest kordamine pidi tarkuse ema olema :P

Aga pahteldamise algus oli ikka päris jube minu jaoks:P mul oli kaks labidat, tünn pahtlit ja mingi paberi riba, teadsin teoorias kuidas see käima peaks aga praktikas oli ikka hämming küll :P Kogu aeg oli üks käsi puudu ja üks labidas kas liiga palju või jäi neid kahtegi väheks :D Natuke jonnimist ja Veiks näitas ette kuidas asi käima peaks ja edasi läks nagu ta läks :P Hea, et alustasin harjutamist seinal, kohe lae kallale minnes oleks vist 10 minutiga käega löönud ja minema kõndinud :D

Köögi seina peal on hea harjutada kah :D Kui väga nässu läheb siis enamusele seinast tuleb köögikapp ette nii et äkki pole väga hullu :D Eks ma laega üritan paremini hakkama saada :P
Täna saan siis esimese kihi maha lihvida ja uuesti pahteldama hakata :P Ja mina optimist mõtlesin et üks kord pahteldad ja ongi valmis. Aga kui Indrek oma loengut pidas siis kolmanda - neljanda pahtlikihi ja lihvimise juures läks mul juba lugemine sassi nii et ma täpselt ei teagi mitu korda ma seda protseduuri kordama peaks :D

Muide enne köögi kallale asumist, sai meil fassaad tuuletõkkeplaadiga kinni kaetud. Mina rullisin selle veel niiskustõkkega ka üle. No oli ikka palju rullimist küll, käed siiamaani valutavad veel :P
Ja Veiko ja Ivar panid lae peale osb-plaadi ära, nüüd saaks lae ka ära soojustada kui rahavaguni leiame:P

Aga vaikselt hakkab meie pesa juba ilmet võtma, no vähemasti köögi osa:P Ma arvan et üldmulje saab juba päris hea kui tuppa ka plaat seina ära panna, praegu veel kohati see vana palk paistab siis on ikka väga poolik tunne veel.

No comments:

Post a Comment