Monday, July 13, 2009

veel lammutamist

Nii üle pika aja näpistasin jälle hetke, et siia miskit kirja panna.



Kuna ma ise olin praktiliselt terve eelmise nädala ehituselt eemal, siis vahepeal jõudsid poisid palju ära teha. Näiteks lammutati maha maja ette tehtud juurdeehitus ja otsas olev juurdeehitus on ka praktiliselt laiali võetud. Samuti valati ära elutoa põrand - suur aitähh Ivarile ja Ahtile kes appi tulid :) tänu Teile sai asi palju palju kiiremini tehtud.



Mina olen juba tõrvapapi kakkumise ja naelte kõveraks löömise spetsialist :D nimelt on need minu viimaste päevade põhitööd.



Aknad tellisime ka reedel ära, nüüd oleks vaja veel välisuks välja valida ja ära tellida, aga see on suhteliselt keeruline ülesanne :D



Täna võtame köögi põranda üles, üleeile natuke piilusime, et mis see endast kujutab. Põrand on tehtud 5 cm paksustest laudadest, kui see poleks kohati kulunud ja alt liivaga täidetud siis oleks isegi vana võinud alles jätta.

No comments:

Post a Comment