Sunday, October 11, 2009

värvime, värvime...

Tükk aega pole olnud kirjutamisvaimu peal jälle aga täna sai jälle suur töö valmis ja tuju hea selle pärast :)






Nimelt sai värvitud elutuba. Nüüd vaja veel aint põrand maha ja ongi see ka valmis :P Tegelikult on ikka nokitsemist rohkem. Akrüüliga täidan veel pragusid ja see tuleb pärast värviga üle ka käia veel aga üldmulje on juba päris hea. Vesi sisse ja mina võiks ära kolida juba hommepäev ;)



Veikol sai vannituba ära plaaditud. Isegi need plaadid, mis tal eile lahti tulid põrandast, said täna ilusti tagasi pandud.




Veiks ja Andris lasid pumba ka kaevu ära nii, et vee panekuks pole enam palju tarvis :) WC poti ostsime juba ära, nüüd vaja plaadid ära ka vuukida, siis saaks selle juba paika.



Köögiga olen endiselt ülimalt rahul. Käin ikka mitu korda päevas seda imetlemas ja silitamas. Tahaks juba oma uues ahjust küpsetada ja süüa teha oma ilusas köögis :) Ei jõua seda tõesti ära juba oodata.



Naabritega tegin täna väikse fotosessiooni kaa, nad mul ikka erilised sõbrad. Hommikuti jooksevad vastu kui sinna lähme ja päeval kõnnivad ka järel, kui õues olen. Eks oma osa sõpruse sobitamisel on ka sellel leival ja saial mis ma neile vahest viin ;)













Täna tekkis esimest korda päris reaalne tunne, et see on minu KODU. Kohe südames läks soojaks :)

No comments:

Post a Comment