Friday, August 7, 2009

Progress...

Kuna mina olen nüüd tagasi kontoritööl, siis viibin maja peal suhteliselt vähe aega. Eile ikka käisin ja vaatasin üle mis muska seal teinud on vahepeal. Ta mul ikka täitsa tubli poiss. Oli Andrise abiga fassaadi sirgeks ajanud ja ette valmistanud soojustamiseks. Ka oli ta ära toonud aknad ja lubas, et täna saavad need ette ka, eks ma õhtul lähen vaatan kaugel nendega on :D
Mina eile siis käisin jälle trenni tegemas relakaga. Suhteliselt raske on laetalasid puhastada hoides ma-ei-tea mitme kilost relakat pea kohal tund aega järjest. Aga lõpptulemus on seda väärt ;)
Eile sattusime ühte mööblipoodi, mis lõppes muidugi sellega, et ostsime omale köögimööbli ära :P Näidisköök koos paigaldusega oli väga hea hinnaga ja veel vahvam oli, et hinnas sisaldus ka kogu tehnika :) Natuke pidime letihinnale peale maksma, kuna tahtsime gaasipliidiplaati keraamilise elektripliidi vastu välja vahetada, aga olen täitsa kindel et saime ikka täitsa hea tehingu :)
Veikol saab ka selle nädalaga puhkus läbi, seega jääb ehitustegevus natuke soiku, eks paistab palju me õhtuti jõuame teha aga eks me anname ikka endast parima ;)

No comments:

Post a Comment