Thursday, July 30, 2009

Kilemaja...

Nii nüüd on meie maja jälle veepidav :) Nimelt sai täna katus kile alla. Kiidaks siin kohal meie tublisid ehituspoisse SEMT ehitusest, kes päikesepiste ohust hoolimata said täna kile peale katusele. Väga tublid ja toredad poisid ikka :)

Mina laasisin ikka pärnapuud. Kaks tükki jõudsime täna puhtaks, homseks jäi veel pool teha. Saagimises olen varsti kõva käpp.

Veiko alustas fassaadi loodi ajamisega. Lõhkus köögi akna ka ära selleks puhuks :P ütles, et ette jäi.

Aknad jõudsid ka lõpuks kohale, kuigi neid ette panna veel ei saa. Enne vaja fassaad korda teha. Aga vähemalt on nad kohal ja olemas juba, ootavad meid aknalaos :)

Täna said kõik ujumas käia ja mida tihedamini käisid seda parem oli olla kuna ilm oli erakordselt palav ja päikeseline. Isegi Jassu käis ujumas, küll mitte vabatahtlikult aga ikkagi. Ta vaeseke hingeldas palava käes nii kõvasti, eks ta sai ise ka aru et märjana oli palju parem olla ja ta polnudki minu peale pikalt pahane. Tema küünejäljed jäävad mitmeks päevaks mu selja peale ma arvan :)

No comments:

Post a Comment