Sunday, August 23, 2009

torutööd...






Tükk aega pole jälle midagi kirjutanud siia, nii et üritan viga parandada.




Vahepeal on juhtunud päris palju :) Alustades sellega, et Veiks värvis ära välisukse ja pani selle majale ette. Vahepeal kühveldasin mina katuselt saepuru alla. Mulle ikka jubedalt meeldib sellega mässata, või õigemini Veiksile meeldib kui mina sellega tegelen :P Ikka pean mina ju kõige tüütumad tööd ära tegema.




Vahepeal käis meil veel kopp, kes kaevas kanalisatsiooni toru jaoks kraavi ja suure augu. Kogumistünni auk kukkus pooleldi küll sisse ja tuli vett täis aga pole väga hullu :P




Torud vedasime ära, testisime ka kas vesi ikka voolab :) Valasin pool ämbrit vannitoa trapist alla, vaatasime, mingi jama jube vaikselt voolab ära, mõtlesime veel et kas tõesti on keramsiiti nii palju torudes et umbe läinud. Veiks võttis siis trapi lahti ja vaatas, et seal ees punane lukk tekstiga eemaldada enne kasutamist :D no vahest ikka juhtub.




Veiks on väljast fassaadi kõvasti ette valmistanud, loodame nüüd, et saab ära soojustatud millalgi varsti. Ja katuse materjal on ka kohal ootame nüüd katusepoisse paigaldama jälle :)




Leidsin lõpuks poest ilusad vannitoa plaadid :) Hästi hästi ilusad olid, kahjuks mitte nende hind. Nimelt maksid need 330kr - tükk :S Eks me peame siis midagi muud otsima ikka...




Eks tööd ikka edenevad vaikselt, nii nagu ikka edeneks peale tavalist tööpäeva tehes :) Mina aga ootan päeva mil saaks juba värvima hakata ja kõik hakkaks ilmet võtma :)




No comments:

Post a Comment