Thursday, May 20, 2010

Suviii...

Viimased 2 nädalat on ilmad nii super ilusad olnud, et pole enam mahti õhtuti toast istudagi :) Tahaks ainult õue ja päikest!



Eile lõpetasin oma lillepeenra kasimise, viimati oli seda rohitud vist oma 5 aastat tagasi, aga suutsin isegi mõned lilled sealt välja sortida. Kuna aega läks selle rohimisega nii kaua, et esimene ots on juba vaikselt rohtu kasvanud :D



Nii mis ma siis veel olen aias teinud? Kaevasin maasikatele väikese peenrakese valmis, et panna sinna oma 10 taime või nii. Siis istutasin ümber mets-viinapuu taimed, mis olid mingil põhjusel varem istutatud aia kõige pimedamasse nurka, nüüd said päikse kätte ja hakkasid kohe rõõmsamalt kasvama :) Siis issi tõi meile laenuks ühe muruniiduki ning niitsin maja ümber oleva heina ära - kartsin jälle palju hullemat, aastaid polnud keegi seda niitnud ju. Aga kui valmis sai oli nii nii ilus kõik :) Tõesti nii vähe ongi õnneks vaja - päikeselist ilma ja muruniidukit :)

Siis ükspäev vedasin lõkkesse veel kaks hunnikut sügisesi lehti, kuna suutsin esimese ringiga lõkke juurde nii õnnelikult naela otsa sõita, siis tuli kõigepealt minna poodi ja uus ratas kärule osta ning see ära vahetada ja töö võis jätkuda :)



Kuna meil naabril enam lambaid ei ole, siis saavad kasvada ka igasugused rohelised taimed, mis varem nende söögiks langesid. Näiteks leidsin ma aiast elulõnga ja pisikese sireli:P Lasen neil kasvada ja vaatan mis neist välja kasvab :D



Kõige põnevam leid oma üliumbrohtunud lillepeenrast olid mingid taimed mis algselt meenutasid väga kõrvitsat :) Aga nüüd on need pikemaks veninud ja lehed on läinud sakiliseks nagu arbuusil, eks ootame vaatame mis sealt ka välja tuleb.

Sain ükspäev naabritädiga kokku, tema kurtis, et tahtis tulla vaatama mis taimi mul lillepeenras on, et äkki saab endale ka aeda midagi ilusat, aga kui nägi kui puhtaks ma oma peenra olin kakkunud siis mõtles et pole vist mõtet küsima tulla :D Üldse ei imesta kui ma pooled kultuurtaimed umbrohtude pähe välja kakkusin :D



Täna tuleb jälle muruniitmise päev, see on ikka nii chill tegevus ja pärast olen alati nii rahul lõpptulemusega, et ei jõua ära imetleda :)

No comments:

Post a Comment