Tuesday, June 30, 2009

Hinnapäringud...

Viimastel päevadel olen laiali saatnud vist oma 20 hinnapäringut küsivat e-maili. Varsti kirjutan neid vist unes kaa :) Põhiliselt oleks tarvis puitaknaid, 5 suuremat ja 1 väiksem - mattklaasiga. Lisaks veel katusematerjali koos tööde maksumusega ning välisust.
Akende hinnapäringuid olen kõige rohkem küsinud kuna erinevaid ettevõtteid on nii palju. Tegelikult olen suutnud juba ära unustada kelle käest olen küsinud ja kellelt mitte, nii et üldse ei üllatu kui mõnest kohast on kaks korda saanud.
Akende mõõdud ja stiil on üks vähestest asjadest mis meil hetkel ära otsustatud on. Varsti peaks hakkama välisukse peale ka mõtlema.
Vastuseid on minu tohutule päringuhulgale siiani tulnud 1. Tegelikult 2, ühes teatati et nemad see aasta puitaknaid üldse ei pakugi. Igastahes loodan et vastused tulevad kiirelt ning masu ajale kohaselt soodsad kaa :)

No comments:

Post a Comment