Sunday, December 20, 2009

magamistuba







Nii tükk aega pole väga midagi kirjutada olnud, oleme jälle laisavõitu olnud :P Veiko pani vahepeal elutuppa aknalauad ära, need tulid kohe väga väga ilusad :) mina olen rahul.





Siis vahepeal tuli selle talve esimene külmalaine. -25C õues andis ikka toas ka tunda, eriti kui mina olin õhtul laisk ja ei viitsind eriti ahju kütta :D eks ta tahab natuke harjumist kah et millal ja kui palju kütta et hommikul ka hea soe oleks.





Lõpuks oleme ennast käsile võtnud ja magamistuba pahteldanud ja värvinud. Pahteldamine oli üle pika aja ikka päris keeruline :) Aega läks aga hakkama saime.





Täna terve päeva värvisin kruntvärviga lage ja seinu. Tahakski siinkohal kõikidele meelde tuletada kui tähtis värvimisel on värvirulli valikul. Kuna kaua polnud enam värvirulli käes hoidnud siis olin unustanud mis on hea rulli omadused ja missugust mitte mingil juhul ei tasuks osta. Nimelt hoidsin käes seda viimast varianti, et missugust mitte mingil juhul ei tohiks osta :D Kuigi tegu ei olnud kõige odavama rulliga oli sellega töötamine tõsine piin. Ükskõik kuidas sa seda ka ei hoidnud või keeranud ühtlaselt värvi seinale saada oli võimatu. Pinguta ennast kasvõi pooleks aga triibud jäid ikka igale poole. Täiesti närvesööv tegevus. Tegin kõik endast oleneva, et järgmise kihi värvimisel normaalse rulliga neid triipe näha ei jääks, muidu olen küll kuri kuri.





Lubasime endale, et teeme soolaleiva peo ka selle aasta sees ära :D kuna aastat on järele jäänud alla kahe nädala siis tuleb ennast ikka kokku võtta ja see magamistuba valmis teha, ja kui päris aus olla siis ilge kopp on diivani peal magamisest ees :D





Esimesed piparkoogid on ka oma kodus tehtud :) Väga maitsvad ja ilusad tulid mis sest et kõige uhkemad juba ära olen suutnud lõhkuda :D

No comments:

Post a Comment