Monday, June 28, 2010

Tordimaania...

Tahaks Teiega jagada oma uut hobi, millest ma täiesti vaimustuses olen :P Nimelt olen ma enda jaoks avastanud tordikaunistamise kunsti. Kogu aeg tahaks aint küpsetada ja meisterdada kaunistusi suhkrumassist :) Kahe viimase nädalaga olen küpsetanud vist juba oma 7 torti :D Õnneks on need külaliste poolt ka nii hästi vastu võetud, et loodan et minu figuurile need suuremat laastamistööd ei tee :D Panen siia mõned pildid ka oma koogikestest :) Paarist koogist läks üldse meelest pilt teha, nii et tsikid kes te saunas käisite ja kes pilti tegid, äkki sheerite minuga (A).









Nii nüüd paari lausega üritan kokku võtta ka oma ülejäänud tegemised majas ja selle ümber. Muidu olen suhteliselt laisk olnud, aga nüüd heade ilmadega üritan aias jälle asjalikum olla. Eile näiteks oli nii üliasjalik päev, et pani kohe enda ka imestama :)

Päev algas igahommikuse jooksuga ( oleme juba 1,5 kuud iga hommik jooksnud u 2km ringi ümber põllu). Peale väikest hommikusööki läksin muru niitma, see tehtud rohisin natuke peenraid. Siis võtsin väikse käsisae ja saagisin ühe õunapuu maha :P tükeldasin kõik oksad ka ilusti ära ja tassisin auto käru peale, et saaks lihtsamini lõkkesse vedada neid. Siis riisusin natuke heina, mille Veiks oli juba maha niitnud. Aa ja tassisin tuppa ahju vahed puid täis :P Ja sättisin ilusti riita sinna nii et sirgelt oleks kõik :) Suvel hea ilus vaadata ja kui peaks vaja minema puid siis ei pea kuuri otsima ka minema kohe :) Peale puude tassimist oli otseloomulikult koristada ka vaja. Tühjendasin isegi tolmuimeja koti ära, see kaalus terve tonni :P (nooh kes selle tegevuse mõttekusest aru ei saand siis selgituseks, et meil on selline riidest tolmuimeja kott mida peab ise aegajalt tühjaks kallamas käima) :) Aa ja õhtul istutasime Veiksile kingitud ploomi ka maasse ära :) Nüüd on meil aias kasvamas oma Emma Lepperman + Liisu pereploomipuu :)

Vot nii maruasjalik päev oli eile, see oli hommikul ka lihastest tunda, ning õunapuu tükeldamine on ilusti sinikate näol ka kätel ja jalgadel näha :D Nii et kust saab Eesti naine oma tugevuse :P

No comments:

Post a Comment